مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 21:152021-05-09سياسي

«موج وارونه»| ماموریت رسانه در فضای انتخابات چیست؟/ راه های جلب اعتماد مردم


مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: ماموریت رسانه در فضای انتخابات باید چند محور باشد.

ادراک سازی، احساس ضرورت و اینکه رسانه باید در کارآمد و عادلانه نشان دادن نهاد انتخابات نیز همّ جدی داشته باشد.

- خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون: میزگرد موج وارونه با موضوع عوامل اثرگذار رسانه ای بر کاهش یا افزایش مشارکت مردم در انتخابات با مشارکت خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو برگزار شد.

در این میزگرد دکتر حسین افراخته مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی و دکتر علی سلطانی وش مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی و شریفی مدیر گروه صوت و تصویر خبرگزاری فارس حضور داشتند که متن کامل آن در ادامه می آید: ** در انتخابات اخیر و دوره های اخیر انتخابات ریاست جمهوری هر بار با یک پدیده رسانه ای طرف بودیم یعنی یک روزی مثل سال 88 علاوه بر توییتر، بی بی سی فارسی چهار ماه قبلش آمده بود یا مثلا تاثیرگذاری که قبل از آن ماجراها فیسبوک داشت تا جلوتر که اینستاگرام قدرت مندتر شد و کمی نقش آفرینی اش در عرصه اجتماعی انتخابات بیشتر شد تا امروز که علاوه بر آنها حالا دیگر سر و کله نرم افزار جدیدی که صوت محور هم هست دارد شنیده می شود.

می خواهم درباره آرایش رسانه ها در عرصه انتخابات ایران سوال بپرسم که چه اتفاقی می افتد که ما هر بار یک پدیده نوظهوری را در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موج وارونه»| ماموریت رسانه در فضای انتخابات چیست؟/ راه های جلب اعتماد مردم

«موج وارونه»| ماموریت رسانه در فضای انتخابات چیست؟/ راه های جلب اعتماد مردم